Devamı

Makyaj Malzemeleri Düzenleme için Fikir

Biz kadınların makyaj çantasından her zaman olması gerekenden çok fazlası vardır. Her renkten her markadan rujlar, rimeller, allıklar, pudralar, ojeler, fondötenler….

Bu fazlalık bizim için her zaman bir artıdır fakat bunları düzenli bir şekilde tutacak bir sistem kuramadıysak vay halimize. Hele ki sabahları bu karmaşada makyaj yapmaya çalışmak feciii :)

Buraya kadar her cümleme katıldıysanız okumaya devam edin derim çünkü sizler için çok çok faydalı bir post hazırladım. Bu postta ne mi var?
Size yardımcı olacak bazı şaşırtıcı makyaj depolama fikirleri var!

Ben son günlerde bu sorunu fazlasıyla yaşamaya başladığım için bu konuyla ilgili fikir edinebilmek için küçük bir araştırma yaptım ve karşıma çıkan bu resimler bana çok yardımcı oldu. Özellikle göz kalemlerimi ve her boydan alllık, pudra, eyeliner, kapatıcı ve fondöten fırçalarımı bu fikirler sayesinde daha konforlu kullanabiliyorum.

İşte size yardımcı olacak fikir görselleri:
Makyaj Saklama Kutuları, Makyaj organizeri, Makyaj saklama, Eviniz İçin Düzenleme ve Saklama Fikirleri
Makyaj Malzemesi Kutusu Fiyatları ve Modelleri
Söz Sizde Sizde Düşüncelerinizi Bizimle Paylaşın
Konu Hakkında Fikirlerinizi Buraya Yazabilirsiniz.
Sosyete Karadeniz ~ Sosyete Sözler ~ Sosyete Trend ~ Sosyete Travel